​MMR Championat 2024

• ​Der gives kun point for starter/placeringer opnået ved start for MMR.
  • Der gives kun point for placeringer opnået ved stævner under DRF, og jævnfør DRF's reglement omkring ekvipagens antal starter pr. dag.
  • En rytter er først startberettiget for MMR, når medlemskontingentet er indbetalt.
  • Resultater opnået uden startberettigelse annulleres. Det er rytterens eget ansvar at være startberettiget.
  • Der skal være mindst tre ekvipager i hver kategori (ponydressur, ponyspring, hestedressur, hestespring) for at der kan kåres en championatvinder.
  • Der gives ikke point for holdresultater, stafetspringning og lign..
  • Der gives ikke "deltagelsespoint" (1 point) ved placering.
  • Ved 10.-,11.-, 12. plads osv. gives samme point som 10. plads.
  • Championatvinderne vinder hver et dækken, som overrækkes ved klubbens generalforsamling.
  • Afhængigt af hvor mange deltagere der er i hvert championat, vil der være flere placeringer og præmier.
  • Resultater skal indberettes via formularen på klubbens hjemmeside www.maarumrideklub.dk
  • Championatlisten opdateres løbende. Det endelige resultat offentliggøres i januar måned.
  • Hvis to eller flere ekvipager står som vindere af championatet ved championatets afslutning, er det den ekvipage, der har flest 1. pladser, som vinder championatet.
  • Resultater skal være indberettet senest 3 måneder efter de er opnået.
  • Husk at der gives 1 point for start uden placering, såfremt man har under 8 fejl i spring eller redet over 55% i dressur.

Har du spørgsmål til championatet, så kontakt Tina Hattel tinahattel3@gmail.com

​Har du ikke opnået placering, skriv da - eller 0 i feltet "placering".

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

​Maarum Rideklub

Helsingørvej 16